Za odmik / PVC 6-23|24
Sakralnim delom v koncertnem sporedu je skupno, da so jih ustvarili ambasadorji velikih zborovskih tradicij, ki vsak s svojim izvirnim sodobnim jezikom ohranjajo v transcendentnem razpoznavni, tudi nacionalni kolorit.
Program uokvirjata izjemni uglasbitvi osrednjega mašnega stavka Credo dveh nordijskih skladateljev, ki sta se poslovila v zadnjih sedmih letih in zapustila neprecenljiv zborovski opus.
Einojuhani Rautavaara je svojo Misso a cappella zasnoval okoli Creda, ki je nastal skoraj 40 let prej kot ostali mašni deli, dokončani leta 2011. Besedilo obdeluje z ritmično variacijo kot kontrast stavkoma Kyrie in Benedictus, za katera je značilna na klastru zgrajena »zvočna pokrajina«. Iz nje prezentno izstopijo besedilo podajajoči solistični glasovi. Za razliko od Rautavaare uporablja Sven-David Sandström klaster skupaj s skrajnimi glasovnimi razponi in ekstremnimi dinamičnimi stopnjami kot močno ekspresivno sredstvo. Z njim je v Credu ustvaril enega najefektivnejših, najslikovitejših zborovskih del sploh.
Štiri sakralna dela v mednarodnem zborovskem svetu uveljavljene slovenske skladateljice Nane Forte odlikuje bogata ritmična invencija in prefinjeno zvočno niansiranje med dvema zboroma, ki sta v imitaciji, dialogu, se dopolnjujeta in nadgrajujeta.
Izbor motetov Jamesa MacMillana ponazarja raznolikost v opusu tega najvplivnejšega britanskega skladatelja našega časa, čigar dela črpajo navdih v katoliški veri in škotski tradicionalni glasbi.
Pokoncertno druženje občinstva z nastopajočimi ob ponudbi izbranih vrhunskih slovenskih vin.