JAVNA OBJAVA PROSTEGA DELOVNEGA MESTA »VODJA SLUŽBE ZA PROMOCIJO, PRODAJO IN KOMUNICIRANJE VII/2, G027911 – M/Ž« V JAVNEM ZAVODU SLOVENSKA FILHARMONIJA
Na podlagi 25. člena Zakona o delovnih razmerjih-1 (Uradni list RS, št. 21/13, s spremembami in dopolnitvami) in 12. člena Kolektivne pogodba za kulturne dejavnosti v Republiki Sloveniji (Uradni list RS, št. 45/94, s spremembami in dopolnitvami) Slovenska filharmonija, Kongresni trg 10, Ljubljana
objavlja razpis za zaposlitev na delovnem mestu: VODJA SLUŽBE ZA PROMOCIJO, PRODAJO IN KOMUNICIRANJE VII/2, G027911 – M/Ž
Kratek opis del in nalog:
Vodja službe za promocijo, prodajo in komuniciranje v notranji organizacijski enoti Skupne službe opravlja naslednja dela in naloge:
- Vodi, organizira, koordinira in nadzira vse dejavnosti promocije, prodaje in komuniciranja Slovenske filharmonije,
- Pripravlja osnutek strateškega načrta na področju promocije in komuniciranja Slovenske filharmonije,
- Organizira in vodi protokolarne zadeve Slovenske filharmonije,
- Pripravlja promocijska, medijska in protokolarna besedila v slovenskem in angleškem jeziku,
- Skrbi za komunikacijo in poslovno sodelovanje s ključnimi strateškimi in poslovnimi partnerji na področju promocije, prodaje, komuniciranja in sponzorstev,
- Vodi stroškovnik na področju promocije, prodaje in komuniciranja,
- Svetuje direktorju in pomočnikoma direktorja,
- Poroča direktorju in pomočnikoma direktorja,
- Spremlja primerne občinske, nacionalne in mednarodne razpise in pozive,
- Pripravlja prijave Slovenske filharmonije na razpise,
- Organizira in koordinira pripravo strateških grafičnih gradiv, grafične podobe sezone in izvedbenih grafičnih gradiv,
- Sodeluje pri pripravi letnega programa dela na področju promocije, prodaje in komuniciranja,
- Pripravlja letno poročilo na področju, promocije, prodaje in komuniciranja,
- Opravlja vsa druga dela in naloge v skladu z zahtevami in navodili nadrejenega.
Zahtevani pogoji za zasedbo delovnega mesta so:
- Visokošolska univerzitetna izobrazba (prejšnja) ali magistrska izobrazba (bolonjski sistem) – področje trženja, strateškega komuniciranja, odnosov z javnostmi, poslovnih in/ali družbenih ved, kultorologije, kulturnega managementa ali druge ustrezne smeri,
- najmanj 3 leta delovnih izkušenj,
- sposobnost za organiziranje in vodenje,
- sposobnost ustnega in pisnega komuniciranja v slovenskem jeziku na visoki ravni,
- sposobnost ustnega in pisnega komuniciranja v angleškem jeziku na visoki ravni,
- znanja o strateškem načrtovanju na področju promocije in prodaje,
- znanja na področju komuniciranja z mediji,
- poglobljena znanja o promociji preko spletnih medijev,
- poglobljena znanja o analizi podatkov na področju promocije, prodaje in komuniciranja,
- sposobnost pogajanja,
- znanja o pripravi temeljnih poslovnih dokumentov (naročilnice, pogodbe, poročila ipd.),
- znanja na področju prijav na razpise,
- znanja na področju protokola,
- obvladovanje orodij okolja Microsoft Office na visoki ravni.
Prednost bodo imeli kandidati:
- z znanji na področju priprave grafičnih materialov,
- z znanji na področju organizacije dogodkov,
- z delovnimi izkušnjami s področja kulture.
Pisna prijava mora vsebovati:
- izjavo o izpolnjevanju pogoja glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja in smer izobrazbe ter leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena (kopija diplome ali magisterija),
- izjavo z opisom delovnih izkušenj, ki vsebuje navedbo vseh dosedanjih zaposlitev z datumom sklenitve in prenehanja delovnega razmerja pri posameznem delodajalcu z opisom del in nalog, ki jih je kandidat opravljal pri posameznem delodajalcu,
- kratek življenjepis, v katerem naj kandidat poleg formalne izobrazbe navede tudi druga znanja in veščine, ki jih je pridobil,
- druga dokazila, ki se nanašajo na prednostne kriterije.
Trajanje zaposlitve:
Z izbranim kandidatom bo delovno razmerje sklenjeno za nedoločen čas s polnim delovnim časom in s poskusnim delom pet (5) mesecev. Predviden pričetek dela je takoj.
Izbrani kandidat bo delo opravljal v notranji organizacijski enoti zavoda »Skupne službe« v prostorih Slovenske filharmonije na sedežu zavoda na naslovu Kongresni trg 10 v Ljubljani.
Način in rok prijave:
Kandidati naj vložijo svoje prijave v pisni obliki (skupaj z zahtevanimi dokazili in življenjepisom), ki jo pošljejo na elektronski naslov: mojca.slapnicar@filharmonija.si ali v zaprti ovojnici z označbo »Za razpis – prijava na prosto delovno mesto »Vodja službe za promocijo, prodajo in komuniciranje« s priporočeno poštno pošiljko na naslov: Slovenska filharmonija, Kongresni trg 10, 1000 Ljubljana, in sicer do 22. 10. 2024.
Prijava je vložena pravočasno, če jo zavod prejme, preden se izteče rok. Če se prijava pošlje priporočeno po pošti, se za dan, ko je zavod prejel vlogo, šteje dan oddaje na pošto.
Nepopolne, nepravočasne in nepravilno označene prijave ter prijave, iz katerih izhaja, da kandidat očitno ne izpolnjuje razpisnih pogojev se ne bodo uvrstile v izbirni postopek. Izbirni postopek bo potekal na podlagi pregleda prejete dokumentacije in opravljenega razgovora z vabljenimi kandidati.
Prijava mora vsebovati elektronski naslov kandidata, na katerega bo kandidat obveščen o izidu razpisa. Kandidati bodo o izidu razpisa obveščeni skladno z določbami Zakona o delovnih razmerjih ter določbami Kolektivne pogodbe za kulturne dejavnosti v RS.
Izrazi, zapisani v tej objavi v moški spolni slovnični obliki so uporabljeni nevtralno za ženske in moške.
V Ljubljani, 16. 9. 2024
SLOVENSKA FILHARMONIJA
Matej Šarc, direktor