Prostranost domišljije
Program
GREX SYMPHONIACORUM
Zoran Bičanin, Iztok Kocen, Karim Zajec, umetniški vodje in dirigenti
Peter Jud, koncertni mojster
Koncertni program drugega dela sezone 2021/2022 sestavljajo zvočno in konceptualno raznolike skladbe, ki lahko glasbenike spodbudijo k pozornemu študiju vsakega dela ter jim poleg tehničnih ponudijo tudi vznemirljive interpretacijske izzive. Suiti Pelléas in Mélisande francoskega skladatelja Gabriela Fauréa in Peer Gynt norveškega skladatelja Edvarda Griega sta obe nastali kot glasba za gledališko uprizoritev istoimenskih dram, katere tematski material sta skladatelja kasneje preoblikovala v suite namenjene koncertnim izvedbam. Faurejevo delo je nastalo zgolj 25 let po Griegovem Peer Gyntu, kar pa je dovolj, da lahko opazimo bistvene slogovne razlike.
Tudi Solvejgina pesem za sopran in orkester je bila del Griegove kompozicije za gledališče, danes pa je priljubljeno samostojno koncertno delo, ki ga pozna sleherni ljubitelj klasične glasbe. Na sporedu sta tudi dve skladbi slovenskih skladateljev, Končertino za flavto Petra Kopača in Pace Jeana Markiča, ki je tudi uspešen skladatelj zabavne glasbe.
Koncert za triangel Mikea Hannickela je primer izjemno posrečene t. i. glasbene šale. Očitno smešna je že malodane bizarna izbira solističnega inštrumenta, od katerega poslušalec ne pričakuje posebne virtuoznosti, serija komponiranih nadaljnih neuspehov in nespretnosti solista znotraj izjemno preproste in strukturno logične skladbe, pa po pravilu navdušuje občinstvo.