FORUM NOVE GLASBE 2025 - CAGE ZA MLADE
Program
Gojenci Glasbene šole Vič-Rudnik
z gosti
Gojenci Glasbene šole Vič-Rudnik z gosti:
Iva Barbarić, Dunja Berce, Mila Hana Breskvar, Julija Bukovec, Ema Dora Burstin, Zoja Dakič, Gal Demšar, Erin Drnovšek Pangerc, Stefan Fortuna, Sofia Frolova, Naja Gabrovšek, Urška Grad, Elija Hajdinjak, Krista Hočevar, Jarne Horvat Juntes, Doris Horvat, Avguštin Hribar, Jakob Jamšek, Pavlina Jaševec, Zoja Jesih, Peter Jud, Ula Knez Kodrič, Ema Konda Hadžič, Zarja Kos, Brane Košir, Blahovista Kryvenko, Maruša Krivic, Mia Kristina Krušec Urbanc, Jakob Kunaver, Luna Malovrh Rebec, Gaja Marolt, Sofija Mihalič, Anja Mlinšek, Hana Movrin, Dominic Chidera Nwobu, Ana Chiamaka Novaković, Jan Obinna Novaković, Zala Obretan, Beja Pivk, Jurij Julij Podlogar, Ilja Aleksander Potisk, Alina Sofija Potisk, Maša Prah, Lucija Peršin, Ana Pestotnik Stres, Vid Primc, Brina Remškar, Ana-Marija Rakovec, Arne Senica, Izidor Sevšek, Jurij Sevšek, Julija Šlibar, Lučka Slatnar, Špela Smrtnik, Nina Tome Škarja, Pia Šmon, Ana Šarvari, Erik Šesek, Izabela Šešek, Leonard Štampar Mežnaršič, Ajda Stanič, Varja Stanič, Maks Čerček, Ajda Čoko, Tanja Čusak, Maks Vrtovec Trajanov, Zofija Vukajlović, Marko Jan Vukajković, Luka Vojnović, Luka Vovk, Sofia Žižmund
Mentorji Glasbene šole Vič-Rudnik:
Urška Čepulič, Eva Dobnikar, Lidija Grkman, Andreja Hauptman Škabar, Špela Kermelj, Katja Konvalinka, Metka Lebar, Irina Milivojević, Barbara Nagode, Aleksandra Naumovski Potisk, Bojana Poljšak, Bronka Prinčič, Janko Snoj, Radovan Škrjanc, Alenka Slokar Bajc, Jelena Susnick, Valerija Šoster, Boris Šinigoj, Tomaž Sevšek Šramel, Maja Tajnšek, Ivana Ziherl
*
John Cage je za običajne šolske glasbene omejitve zahteven skladatelj, kljub temu pa ponuja nekaj odličnih priložnosti za obogatitev sicer togega kurikuluma. Zanimiva za nas so zlasti svoboda, s katero je pristopal h glasbi, lomi ustaljenih vzorcev in pravil, neomejen domišljijski prostor, naključje kot legitimna glasbena izbira ter razširitev »glasbenega peskovnika« na ves zvok sveta. Za naše učence to pomeni zelo razvezujočo izkušnjo, ki dovoljuje več poguma in posledično uči samoiniciativnost v odnosu do glasbe. Tako je igranje ali petje dejansko igra, saj prerašča izpolnjevanje običajnih izvedbenih nalog in v ospredje postavlja ter tudi izziva lastni ustvarjalni potencial. V to smer smo usmerili tudi naš projekt.